niedziela, 17 lutego 2013

Przepraszam! + zdjęcia =) + KCA 2013

                                     
Hej! Na mów początek bardzo Was przepraszam, że tyle nie pisałam, ale nie siedziałam na komputerze. Na 99,9 % spróbuję jeszcze napisać od poniedziałku do środy, bo mam rekolekcje :) Dobra, a teraz szybko przechodzę do notki i dodaję fotki :))

ZdjęcieNajpiękniejsza osoba pod słońcem :))

Zdjęcie Zdjęcie
Foch Forever ... na 5 minut. Ona jest taka piękna <3

Zdjęcie Zdjęcie
I znów nasz cud <3

Zdjęcie Zdjęcie
Chyba każdy choć raz w życiu dostał głupawki :)

Zdjęcie Zdjęcie
Ana kocha zakupy, tak jak nasza Amber <3

Zdjęcie Zdjęcie
Bo ruch to zdrowie ...

Zdjęcie Zdjęcie
Zdjęcie: How many likes for this picture? ;)
Piękna... Cud, miód i malina :**

Były to tylko zdjęcia Any, bo jest ona piękna. A za Amber będę tęsknić i to bardzo, więc dla przypomnienie dałam jej zdjęcia. =) Ale nie zapominam o innych, czyli ciąg dalszy zdjęć :


Nathalia bawi się swoim nowych telefonem jak to napisała na Twitter'ze i dodała tą fotkę =)

 
Zaś tu przepiękna Louisa, która gra zakręconą Willow =)


Jak już każdy  wie, House of Anubis zostało zgłoszone do gali KCA 2013. Prowadzić będą ją Brad oraz Alexandra.


Tu macie krótki opis kariery Alex oraz Brad'a, więc nie będę tłumaczyć =( Ale za to mam dla Was filik gdzie mówią trochę właśnie o gali i o tym, że będą ją prowadzić =)

Kliknij w tekst =)
Nie wiem czy widzicie, ale Alex ma proste włosy zaś Brad grzywkę. Jeszcze jedna focia, gdzie są razem :


To oni właśnie poprowadzą galę. Można glosować tu : Kliknij a przeniesie Cię do głosowania =)

I to już koniec tej szybkiej notki, więc dodam jeszcze kilka informacji :
1. Do bloga dolączyła moja koleżanka z Bloggera- Ania (ZwyklaDziewczyna13)
2. Będzie ona zmieniać wygląd, bo ja nie mam programów graficznych.
3. Ania będzie pisać to ... za chwilę ona napisze =)

Sądzę, że miło ją przyjmiecie =) I na sam koniec fotka :
Zdjęcie: İnterview <3
@alexshipppp
Alex wygląda superowo w prostych włosach. Tak ładniej, zaś Burkely jak zawsze mega przystojny <3

                                                                                   Nina Martin =)









2 komentarze:

  1. Super notka <3
    Zgadzam się w zupełności z tym ostatnim zdaniem *.*
    Burkely <3

    OdpowiedzUsuń