piątek, 22 lutego 2013

"Give me love" - Willome + "Hit Ekranu" Bravoora 2012 :)


Witam! Dziś dość ciekawa notka, więc zachęcam do czytania. I bardzo dziękuję za komentarze :*

Dzisiejszym "głównym tematem" notki jest znów pocałunek Jerome'a i Willow! Dziś już nie będę się nad nimi wyżywać i ich "zabijać" w myślach, ale poważnie omówię temat czy można dać im szansę!!!


Szczerze mówiąc filmik z pocałunku nowej "pary" oglądałam już z 12 razy. I im więcej na to patrzyłam tym bardziej moje myśli wędrowały w kierunku "Każdy ma prawo do miłości!" "Ona też jest człowiekiem!" itd. itp. ... Więc postanowiłam, że zrobię o tym notkę... Jeśli oglądniecie te gify, przekonacie się, że nie było to takie straszne i że Willow nie zmusiła go do tego To była też decyzja Jerry'ego, może i nie przemyślana, ale była...
  
Jest to miejsce dość ... ehm ... ohm ... dobra ... na pewno nie romantyczne, ale jest. "Bo każdy ma prawo do miłości!" ja w prawdzie nie daję im szansy na "przetrwanie", chodzi mi to o Marę, bo każdy wiedział jak Jerry ją kocha, ale można przecież dać im szanśe, która pewnie skończy się na tym, że zerwą, ale dobra! ;)

 
"Zakochałem się w tobie. Nie wiem jak, nie wiem dlaczego. Właśnie tak." - cytat z obrazka. I jak wierzycie w "taką" miłość? Chyba nie chcemy wpływać na życie kogoś... To była decyzja "prawdziwego" człowieka, a mam na myśli to, że to On decyduje o Swoim życiu ...

        
I oto król Jerome i królowa Willow - królewska para kar ... Tak - oglądnęłam tylko ten moment, ale był nawet śmieszny. Podobał mi się , i sądzę, że to właśnie on zadecydował o związku Jillow...

 
"Daj mi szansę"- to także tytuł pięknej piosenki... "Daj mi szansę" - my możemy dać szansę tej parze!


Willome
Społeczeństwo Willowe (?)... I jak - będzie wojna co do Willow czy zachowamy spokój ???


Wiem, że pewnie fanów Jary nie przekonałam, ale powiedziałam co czuję! I dlatego też przechodzę do kolejnej części notki.

Nasz kochane "TdA" wygrało w konkursie Bravoora 2012. Mam tu zdjęcie tego artykułu:


Niestety nie wiem co jest tam napisane, ale spróbuję w następnej notce "przepisać" tekst :)


I to na koniec. Pierwsza część notki była ciekawsza, ale niezbyt mam czas :( Bo zaczęła się szkoła , a ja dziś miałam dwa sprawdziany, no i pisze z koleżanką na FB. I na koniec polecam tą piosenkę, ja i moja BFF ją kochamy : Kliknij >*<
Serdecznie Was pozdrawiam :**

W komentarzach piszcie o Willome i o artykule w Bravo :) Możecie też skrobnąć kilka słów o piosence !!!
Ps. 5 komentarzy = nie odchodzę!!!

Nina Martin :**


5 komentarzy:

  1. Supeer co do Willome Marome jest lepsze bo Jerry staral sie o Mare DWA lata mam nadzieje ze bedzie Marome nawet w finale moze byc ale niech bedzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka, moim zdaniem fajnie nawet że Jerom i Willow się pocałują ja nic do nich nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super,
    co do willrome to myślę, że nawet byłaby z nich fajna para, jednak tak jak wyżej anonim napisał, Jerome starał się o Marę zbyt długo.

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń