poniedziałek, 18 lutego 2013

Gify + Keddie ?


Hejka!  Jak obiecałam pisze, widzę, że miło przywitaliście Anię, ale mam też do Was zal dlatego, że tylko jedna osoba skomentowała moją poprzednią notkę nad którą się ogromnie napracowałam. Może będzie tu pisać sama Ania ? Tak będzie lepiej! Ale dobra-przechodzę już do notki...

Pierwszym punktem notki są gify, jest ich kilka. Skopiowałam je z tego bloga: Kliknij a przeniesie cię do bloga :**

   
Co do tych par, to Ameddie mogłoby być, Fabina "powstała", Jelfie i Koy są super, zaś Neddie wg. mnie jest słodkie tak jak Jabian. Amfie mega śmieszne, a Willome nie będę komentować - jedyne co powiem to też , że chcę Marome <3
   

Mickara - mózgowiec i sportowiec niezbyt mi pasuje, ale jak była ta para lubiłam ją :P
Peddie - co tu dużo mówić, dla mnie zawsze będą Forever <3
Joyfie- nad tą parą nigdy się  nie zastanawiałam, ale pewnie coś by z tego wyszło. Obydwoje są dość śmieszni :P
Mickbian & Namber - są to best friends , a ta druga "para" to moja ukochana przyjaźń w domu Anubisa :)
Fabicia & Jamber - te pary w moich oczach nigdy nie powstaną, choć myślałam kiedyś nad drugą, ale nic nie wyszło :P
Pifie - wg. mnie para ta ma większe szanse niż Amfie. Piper jest bardzo mila i docenia Alfie'go zaś Amber niezbyt :(
Jara - para idealna, cóż tu dużo mówić. Od nienawiści do miłości <3
Keddie - para ta jest dla mnie jak Fabina, przyjaciele, nie mają u siebie wiele szans, ale o tym jeszcze w tej notce :))

 Jak już wymieniłam teraz trochę o Keddie! Czy będą parą a może tylko przyjaciółmi - przekonajmy się !

 
Czy będzie coś między nimi ? Zdjęcia profilowe na to wskazują !

 
Wspólne śledztwo - Patricia na 99,9 % jest zazdrosna :)

 
Ostatnio spędzają razem dużo czasu - a mnie przestaje to przeszkadzać :((

image
Keddie Forever ? W to szczerze wątpię...

 
Nie wiem co do nich macie? Skoro nie ma Peddie to może warto dać szansę Keddie- to tylko serial!


W domu Denby, już się boję ! :))

 
To na szczęście nie jest "prawdziwe" pewnie się czegoś bali. Tak jak Fabina w drugim sezonie jak był ten strumień światła (nie oglądam 3 sezonu po angielsku, więc nie wiem) ...

      
Keddie ? Boicie się o Keddie ? To pewne, że ta "para" nie powstanie!



Eddie i K.T. są dobrymi przyjaciółmi i tyle ...

Podsumowanie: Drodzy fani Peddie nie macie się czego obawiać- Keddie wg mnie nie powstanie. Są tak jak Jabian przyjaciółmi i tyle. Może mają "romantyczne" momenty, ale przecież nie będą parą! 

I to tyle w tej notce, wiem, że trochę krótka, ale napracowałam się nad nią i to uszanujcie!
5 komentarzy od Was = zostaje!
To dla mnie ważne i dla was też powinno być, bo wtedy zostaję. Taki szantaż, ale ja inaczej nie potrafię :P 
A teraz Nina Martin :** serdecznie się z Wami żegna!

Nina Martin :**

9 komentarzy:

  1. Nie mam mowy abym została tu sama. Była umowa ! Wera ! Proszę cię !
    Super notka. Ja nie lubię Keddie dlatego bo chcę
    Peddie trochę to skomplikowane ale... ^.^
    Komentować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że Eddie będzie raczej z Patt...
    Nienawidzę Willome ; c Jarusia forever xd

    Super notka ;* Nie odchodź, jesteś świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka
    Nie chce keddie tylko peddie na zawsze
    Nie chce Wilome tylko jare na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Cieszę się, że trafiłam na tego bloga! Jest super! Nie odchodź! Widać, że się napracowałaś nad tą notką. Co do par, to ja tam nabardziej lubię Jarę i Peddie :) Choć do KT nic nie mam, bo nawet ją lubię, za to trochę denerwuje mnie WIllow i nie chce, aby była z Jeromem :( Ale miejmy nadzieję, że tak się nie stanie. Dołączyłam do obserwatorów :) Pozdrawiam ileancaribatasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super notka ;D! Tak samo jak ty myślę, że nie będzie Keddie! Ale to dobrze, bo uwielbiam Peddie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będzie Keddie , ( Nick tak napisał ) bądźmy dobrej myśli o Peddie! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie chce Keddie ! ;c Mam nadzieję że to co napisała yαckєr . okaże sie prawdą . ^^
    Co do Jillow to jestem w szoku ... Uwiodła go ta wiedźma podstępna ! ;o ( Nie zrozumcie mnie źle , kocham Willow , To taki mały jednodniowy bulwersik , jutro znowu ją pokocham . :D ) Szczerze to się tego spodziewałam , ale nie wiedziałam że tak szybko . ;d Tak myślałam że Will udaję tylko taką głupiutką i niewinną , a tak naprawdę to z niej podstępna wiedźma . ;o No i oczywiście zawiodłam się na Jerrym . :( Wstyd ! xD

    OdpowiedzUsuń
  8. HEJ LUDZIE SPOKOJNIE... SAM AKTOR GRAJĄCY EDDIE'GO NAPISAŁ NA TWITTERZE ALBO FACEBOOK'U ŻE K.T I EDDIE TO TAK NAPRAWDĘ RODZEŃSTWO...WIĘC NERWY NA BOK A POZA TYM OGLĄDAŁYŚCIE OSTATNI ODCINEK? EDDIE NIE CHCIAŁ PUŚCIĆ PAT PO TĄ TORBĘ SAMĄ ALE FABIAN GO POWSTRZYMAŁ... ALBO PO ICH ROZMOWIE PRZEZ TELEFON...JA TRZYMAM KCIUKI ZA PEDDIE:) I ZA JARĘ...CHOĆ DO WILLOW NIC NIE MAM TO WG. MNIE ONI NIE ZA BARDZO DO SIEBIE PASUJĄ A PAMIĘTAJMY ŻE TO MARA NAPROWADZIŁA JEROMA NA WŁAŚCIWY TOR...POZDRAWIAM KLAUDIA:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peedie bedzie bo ogladalam i beda sie calowac sweet!!!!!!!!
    :* :* peedie forever

    OdpowiedzUsuń