wtorek, 26 lutego 2013

Zmiany + już !!! +wszystkiego po trochu by Nina :**


Witam! Wiem, że długo nie pisałam (tydzień-chyba :P, ale postanowiłam, że napiszę dziś :) Więc na sam począteczek mam dla Was tytuł :

*                                ZMIANY                                                         *


Nie wiem czy wicie, ale przez ten czas na blogu zaszło wiele zmian.

- Ania zmieniła wygląd bloga. Poprosiłam ją o to i jestem szczerze zaskoczona jej talentem do nagłówków...  Wygląd jest tajemniczy i zarazem piękny. Tu ON :

   { TDA :Dom  Sekretów }
Nagłówek jest z Niną oraz Nathalią, czyli moja ulubioną bohaterką. Jest też adres bloga, i autor. Tło bardzo pasuje do nagłówka, dlatego blog wygląd teraz pięknie :**
- Zmieniłam nazwę na Nina :** , choć w najbliższym czasie będę pewnie Violetta :** 
- Założyłam sobie konto na Ask.fm , więc możecie zadawać mi pytania : >*< LINK

Co do zmian to tyle :** Więc szybko przechodzę do kolejnej części :**
                                                                        *                                                                                
Nie wiem czy wiecie , ale na tym blogu jest już 200 postów ( z tym 201 ) oraz ponad 10000 wyświetleń (dokładnie 10280 wyświetleń). Nie mam nic na tę okazję, ale mam nadzieję, że nie będziecie z tego powodu smutni :(

                                                                       *                                                                                        


Po minie Mary widać, że nie jest zadowolona! Teraz na pewno wie o Jillow/Willome. Ja od razu zerwała bym z kimś takim, oblała go wodą (ach... ta Pat) i ... próbowała rozwalić ich związek (tak, wiem jestem chamska). Nie no żart z tym ostatnim, ale Jerry powinien się zdecydować i to prędko.

Tu zaś macie Link do filmiku, a raczej takiego proma, gdzie właśnie widać "Willome" i minę Mary oraz gify z tego:

     
Gify nie są w kolejności, bo nie mogłam tego załapać, ale grunt że są :P

I już na koniec tej notki za którą lub prędzej nad którą się dość namęczyłam. Dobra na koniec taki gif:
 
Macie odpowiedzieć co było potem. Było to przed pocałunkiem Fabiny, ale po ich tańcu (koniec 2 sezonu). To naprzód- odpowiedzi piszcie w komentarzach. Do wygrania minimum pięć komentarzy na blogu.

Serdecznie Was, pozdrawiam. I jeszcze informuję iż zostałam usunięta z mojego drugiego bloga (Amfie, Peddie i Fabina) nie wiem dlaczego, ale chcę poinformować autorkę iż ten blog znaczy dla mnie wiele i nie potrafię bez niego blogować... Proszę-chociaż podaj powód :( 

Jeśli będzie tu 6 komentarzy spróbuję przez tą sytuację na tamtym blogu nie zawieszać go !!!

I to koniec tej notki, żegna się z wami

                                                         Nina :**





3 komentarze: