niedziela, 16 września 2012

Wyniki ankiet + gify


Hej !!! Oczywiście piszę drugi raz , na początek macie wyniki ankiet :


PODOBA SIĘ WAM MÓJ BLOG ?


Tak , jest super !
  8 (72%)
 
Nie podoba mi się .
  0 (0%)
Może być
  3 (27%)
 

Liczba głosów do tej pory: 11
Ankieta 

CZY MAM PISAĆ SCENARIUSZE ?

Tak, było by super
  4 (80%)
 
Nie, jest wiele blogów ze scenariuszami
  1 (20%)
 

Liczba głosów do tej pory: 5
Ankieta 

W tym tygodniu zrobię jeszcze ankietę . 
Czy będę pisać scenariusze zastanowie się , ale jestem szczęśliwa , że podoba się wam mój blog . 

A to różne gify, dużo gifów  :

 Jabian  Sibuna
   Nina Martin
 To mnie rozwala- Jerome   Pat i Nina
 Amfie  Best friends  Amber i Jerome   Sibuna
 Za Ninę , za maskę ...  Joy umiera                       Joy   Nasza kochana Peddie     Fabina , koniec sezonu drugiego   Przytulas

       To tyle z mojej strony ...
                                                                                                                       Nina Martin


                                                                                               


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz