poniedziałek, 17 września 2012

Kłamstwo Nathalii + Any i fotki + 3 sezon - zmiany na moim blogu

Hej !!! Jak wchodzicie na rożne blogi to wiecie , że teraz mówi się tylko o tym czyli o :

KŁAMSTWIE NATHALII

Jak wiecie Nathalia powiedziała , że nie będzie występować w TDA , bo chce się poświęcić nauce . A na Twiterze jedna gwiazda napisała , że występuje z Nathalią w filmie , na pewno pamiętacie to zdjęcie :

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Tak naprawdę Nathalia nie rozbiła sobie głowy , była to charakteryzacja . Nathalia zagra w filmie "Gallows Hill". Ja lubiłam i Nathalię i Ninę , ale straciłam zaufanie do tej  aktorki . Lubię ją , ale zrobić takie świństwo . A wy co sądzicie ? Piszcie w komentarzach ...

A teraz trochę o Anie i jej fotkach , czyli takie tam :

Znalazłam fotki z sesji Any , oto ona :
















Ana dodała na Twiter'a takie dwie fotki :

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

A tu mam fotkę na której wyszła chyba najładniej :


Ana chyba kocha sesje zdjęciowe i zdjęcia ... 

Mam też foty Any z Eugene lub Any z Bradem  :
 Jak słodko

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Czyżby para ???

 



Na wszystkich wyszli tak ładnie ...

A to info o Anie z Wiki i zdjęcia z tych filmów  :


  • 2011-obecnie: Tajemnice domu Anubisa  jako Amber Millington
  • 2011Red Faction: Origins jako Vayla
  • 2009Mity jako Afrodyta
  • 2008-2010Cosas de la vida jako Rosi
  • 2003: Mój dom w Umbrii jako dziewczynka

A do tej zmiany : 
- od 3 sezonu będę się nazywać Amber lub Patricia lub jakoś inaczej , ale prawdopodobnie Amber 
- nie będę pisała  nic o Nathalii
- będę mieć nowy nagłówek 
- będę mięć nową osobę na blogu , do tego zrobię konkurs 
- zrobię ankietę o zmianie bloga , chodzi o dodatki itd.


Na tą notkę to tyle , do zobaczenia ...

                                                                                                               Nina Martin 

                                                               





2 komentarze:

  1. Szczerzę to myślę że Nat nie porzuciła by pracy w Hoa ale może być taka możliwość że Nick wyrzucił ją bo przecież była taka sytuacja że wyrzucili ICarly i Victorus więc to jest też możliwe że ją wyrzucili i robili miejsce dla nowych aktorek pracę w nicku straciła między innymi Miranda Cosgrove i Victoria Justice i z tego co czytałam to one rozpaczały i płakały całymi dniami po tym wyrzuceniu i sądzę że Nat nie opuściła by Hoa
    Takie jest moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. nie nawidze Nathalii opuściła fanów Jak mogła? :(

    OdpowiedzUsuń