środa, 26 września 2012

Top 10 - gify + Twitter + coś ode mnie + Besty.pl

Witam wszystkich ! To program ... Chwila to nie telewizja tylko mój blog , którego właśnie czytacie . Ale nie przedłużam tylko piszę . Najpierw

 TOP 10 , CZYLI NAJFAJNIEJSZE , NAJZABAWNIEJSZE I NAJSŁODSZE GIFY 

10.
amber_kaktus[1].gif
Amber - kaktus

9.

Victor

8.

Poprawimy włosy i ... gotowe


7.













Fabian

6.

Blondynka Amber i Jerome . Kto lepszy w tym gifie ?

5.

Mina Patricii , WOW


4.

Amber i Jerome ... :)

3.









Pat i Eddie , czyli zemsta jest słodka :)

2.

To  poważny gif , kedy Nina spadła w przepaść - reakcja Fabian'a

1.
 
Szalona Nina , ten odcinek jeszcze przed nami ...

Teraz foty z Twitter'a :

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Eddie na zakupach

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Ana życzy szczęśliwych 25 lat

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Nikita ( nie Jade ) z kotem

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Chomik ( kolejny ) Louisy

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Dwie  składanki od Louisy

Teraz wszystkie Besty Z HoA :


Składanka nr. 1...


... i nr.2...


... oraz numer 3


Maska Anubisa


Kto tak powie ?


Tak to ona :)

Chciałam bym to robić ( zaznaczone )


No to jestem

Bo ja Eddie Miller , a ty ?


JA TEŻ :)


I podobne :0

To  tyle tych bestów .

A coś ode mnie :

Nie , że się chwalę , ale wygrałam jeden konkurs z nagrodami rzeczowymi i jestem mega szczęśliwa.
Ale mam mini konkurs , ten kto napisze komentarz do tego posta wygra :
-  komentarze ok.10 na swoim blogu 
- pomoc przy pisaniu postów 

Konkurs trwa do jutra do 20.00

Więc piszcie komentarze :) . Powodzenia :)

                                                                                          Nina Martin :)

                                                          

1 komentarz: