niedziela, 2 września 2012

Czas do szkoły+zdjęcia + 3 sezon - info

Hejka !!! To ja , jutro już czas do szkoły , szkoda jeszcze bym po leniuchowała , ale trzeba , ja pewnie będę pisała notki rano , bo przeważnie mam na 8.50 , a idę do 6 klasy , nie spodziewałam się ... A do szkoły trzeba .  Ja to bym chciała do tej szkoły :

Chyba jak każdy . :)

A teraz notka ze zdjęciami  :

W grupie

Zdjęcie promujące sezon two

Nina , Fabian i Amber przy kielichu

Kolejne grupowe foto


I kolejne

2 sezon

W grupce


Pierwsze spotkanie Niny z Joy i Patricią oraz Fab'sem .


Sekundy przed porwanie Joy .


Od początku zakochani .


Spotkanie Sary przez Ninę .

Sezon 1

A teraz informacje  :


Sezon 3

1.W trzecim sezonie, nastolatki staną przeciwko nauczycielom w wielkim wyścigu, by pokonać starożytną klątwę i zapobiec przebudzeniu się wielkiego zła. Celem poszukiwań Sibuny będzie Krzyż Ankh.

2.Okaże się , że Eddie ma siostrę _ Isabellę Miller , które będzie go zawstydzać .

3.Główny przedmiotem poszukiwań i stowarzyszenia będzie krzyż Ankh .

4.Będą dwie nowe uczennice Willow Jenks i K.T.Rush .

5. Niny nie będzie w 3 sezonie , bo wyjedzie na wakacje . 

6.Poppy i Piper  będą mieszkać  w domu Anubisa .

7. 3 sezon będzie liczył 45 odcinków .

8.Trudy znów będzie opiekunką .

9. Daphne wróci do szkoły . 

10.Pierwszy odcinek sezonu 3 będzie miał nazwę House of Osirion .
SERIA TRZECIA
151House of Osirion

To koniec tej notki , wszystkiego naj w szkole . Bye .
                                                                                                                     Nina Martin 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz