piątek, 28 czerwca 2013

"Nie sądziłam, że taki będzie koniec"

http://25.media.tumblr.com/tumblr_lk8ntvlJLB1qhod15o1_400.gif <-- Ach, tak tęsknię za tym pierwszym PRAWDZIWYM HoA. :((
Witam drodzy Sibunowicze! Wiem, że nie pisałam bodejże 4 miesiące, ale ta notka jest tego warta.  Jak wiadomo dziś skończył się 3 sezon domu Anubisa, kolejnego sezonu już nie będzie. Ja nie oglądnęłam nawet tego. Już wszystkie blogi rezygnują z pisania i je zawieszają, ja dołączam do tego blogów i  się z wami żegnam, pewnie na zawsze, bo HOA już mnie nie kręci. Szansa, że tu powrócę jest marna- 85/100 że już nigdy nie zobaczycie postu na tym blogu, ale niech te 15 % daje wam nadzieję :d Teraz prowadzę nowego bloga tu macie link: http://zycievioletty.blogspot.com/ . Nad powrotem zastanowię się, ale skoro odeszła Ania 9ZwykłaDziewczyna13) ja też odchodzę. Bloga zaczęłyśmy pisać w podobnym czasie, więc rezygnujemy w podobnym, Ania była , jest i będzie zawsze moją koleżanką, więc... to już pisałam. A teraz żegnam się z wami i skoro już tu nie powrócę (85 %) to mówię  ŻEGNAJCIE... Ale blog nie zostanie usunięty :)) Teraz cytując tytuł posta: "Nie sądziłam, że taki będzie koniec"

Violetta *.* , choć dla was NINA MARTIN :))

3 komentarze:

  1. teraz jesteś fanką Violetty . Musicie w tak perfidny sposób zdradzać HoA....masakra... wiem ze teraz będziesz się ze mną kłócić ale mnie to już obchodzić nie będzie Violetto :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ty nie masz prawa nazywać się Niną Martin

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam, ale chyba to nic złego, że polubiła inny serial?
    Oglądanie Violetty, jest bardziej znośne niż 3 sezon, więc...
    Mimo, że nienawidzę NOWEGO SUPER Anubisa, to zawsze będę miała sentyment do starych odcinków.
    Nigdy, przenigdy nie przestane być Sibuners <3
    To właśnie dzięki dwóm poprzednim sezon, zyskałam (głównie dzięki Jarze) wiarę w prawdziwą miłość i własne możliwości.
    Lubię Violette, ale nie będzie w stanie zastąpić mi Anubisa. Nic nie będzie w stanie, taka prawda.
    HoA było pierwszym serialem, który potrafił mnie wzruszyć, rozbawić i zmusić do zastanowienia się nad sobą. Odnalazłam tam siebie, co jest dla mnie bardzo ważne.
    Kocham PRAWDZIWE TdA i wierzę, że jeszcze kiedyś powróci. Ze starymi scenarzystami, dawną magią oraz Amfie, Jarą, Peddie i Fabiną.
    Mocno w to wierzę <3

    OdpowiedzUsuń