niedziela, 12 sierpnia 2012

Nowe aktorki + babeczki + rysunek

Hejka ! Właśnie skończyłam pisać post i mam kolejny .

A oto ( werble ) dwie nowe aktorki w domu Anubisa K.T.Rush i Willow Jenks , czyli dwie osoby za Ninę .

Dodam teraz krótkie opisy obu postaci :

K.T Rush  – to nowa uczennica w domu Anubisa. Przyjechała krótko po wyjeździe Niny. Będzie nową partnerką Eddie'go w odkrywaniu tajemnic. Będzie to "słoneczna" postać. Będzie miała duze znaczenie w zagadkach domu Anubisa. K.T to skrót od Kara Tatianna. Interesuje się mitologią starożytnego Egiptu. Też pochodzi ze Stanów . 

Willow Jenks  – jeszcze jedna nowa uczennica. Jako jedyna nie jest ze Stanów. Będzie to na pewno ekscentryczna osoba. Ma ona obsesję na punkcie kwiatów . 

I zdjęcia aktorek , które grają te postacie :

   

    




A następna część posta to babeczki , ale nie takie zwykłe to Anubisowe babeczki  , dostała te babeczki nasza kochana obsada Domu Anubisa . Oto kilka zdjęć :

 Lousia Burnham

    


Aha i przeglądając obrazy  z TDA znalazłam taki rysunek :

   

Piękny prawda , mi aż buzia opadła do ziemi .

To tyle

Sibuna






1 komentarz:

  1. Jaaaki śliczny obrazek :D. I ja nie chcę nowych postaci w 3. sezonie :(

    OdpowiedzUsuń