wtorek, 14 sierpnia 2012

Nathalia i podróże + opisy postaci - Patricia i Eddie

Hejka ! Co  tam u was , bo ja jednak nie jadę do Łodzi i siedzę w domu , ale nie o mnie mowa .

Tylko o Nathalii , czyli o Ninie . Każdy wie , że Nathalia ostatnio podróżuje , dziś Nathalia na Twiterze napisała o tak :

"Złota Świątynia w Kioto" i dodała takie zdjęcie :




Napisała także to :

"Najlepsze sushi jakie miałam !" i dodała taką fotkę :




Aż ja mam ochotę to zjeść , mniam !


Dodam też w tym poście opisy postaci najpierw Patricia :

Patricia Williamson  – uważajcie na nią, z tą dziewczyną się nie zadziera. Jest wygadana, wręcz pyskata i nie toleruje ponurych nauczycieli, podejrzanych ludzi. Nina jest dla niej główną podejrzaną. Jej najlepsza przyjaciółką jest Joy. W 2 sezonie traci mowę przez gniew bogini Senkhary. Jest dziewczyną Eddiego. Jest zazdrosna o przyjaźń Eddie'go z Marą.

I zdjęcia "gaduły" :

      

I zdjęcia Jade Ramsey , czyli aktorki grającej Patricię :

           





I opis Eddiego oraz jego zdjęcia :

Eddie Miller  – przybył niedługo po odejściu Micka. Chodzi z Patricią. Jest synem pana Sweeta, ale z początku zachowuje to w tajemnicy. Eddie jest Osirionem - jedyną osobą, która może ochronić wybraną. Jego przyjaciółmi są Fabian, Nina, Mara oraz Patricia. Pocałował siostrę bliźniaczkę Patricii. Namawia Marę i Jeroma, by wreszcie wyznali sobie uczucia. Za pomocą diademu zabija Senkharę i Rufusa.


       

I zdjęcia aktora Burkely 'a Duffield ' a :

             


No tyle ,


Sibuna

1 komentarz:

  1. Super notka! O i w 1. notce pytałaś się, czy masz pisać scenariusze. A ja odpowiadam: Ta, proszę! :D

    OdpowiedzUsuń